Hm?

Ni vet hur det blir frampå våren? När man är less på allt det gamla och är ute efter förändring och iår ha rjag också lust med det. En ny hårfärg och en klippning kanske är svaret?
Dock har jag lite svårt att bestämma mig vilken hårfärg som jag skall satsa på eftersom jag hafft det mesta och varir ganska nöjd med alla val. Kanske skall göra med en basfärg med massa slingor?
Hittade bilder från de sista 2½ åren och som ni ser har det varit en enda lång förändingsfas för mig, hehe.
A new one coming up?








Hm, det finns så mycket roligt man kan göra <3

Kommentarer
Postat av: Molly

Svar: Haha, ja.. jag tror den kom 2002 eller något, så det är ju ett tag sen :P Jag älskade låten just för att han lät och såg ut som en tjej.. Haha!

2010-01-17 @ 19:00:56
URL: http://molkan.se
Postat av: Lillsnörpa

sv: Tack snälla du! Jag hade en toppenfödelsedag! =)

Tur att det är vår snart. eller.. ja, snart och snart. Om ett tag i alla falla :)



Du passar jättebra i alla hårfärgerna! Allt kläder en skönhet!

/Lillsnörpa

2010-01-17 @ 21:20:39
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0