f.my.life

Igår så verkade allt bli så mycket bättre och jag kännde mig helt klart på bättringsvägen.
Tills jag på kvällen tappade rösten och halsen värkte enda ner i bröstet på mig och när jag imorse försökte ringa min chef efter en natt utan sömn och han inte svarade fick jag klä på mig iallafall 6 imorse och pallra mig till jobbet. Kom dit tungpustad, med rinnande näsa och en hals som värkte enormt mycket. Sminklös och med glasögon, fanns inte en chans att jag hade fått i mina linser när jag känner mig såhär.

Efter att jag förberett och öppnat så fick jag efter någon timme tag på en av cheferna som skulel ta kontakt med dagliga ledaren över kaffebaren och till slut blev jag hemskickad.
Då är det naturligtvis så bra timat att när jag kommer till trikkhållplatsen så är det strömstopp på trikkskenorna. På obestämd tid. Fantastiskt.
Jodå, det var bara att börja promenera hem och nu sitter jag i soffan och väntar på nästa läkartid kl 13.40 där jag förhoppningsvis blir sjukanmäld både idag och över helgen eftersom det egentligen var meningen att jag både skulle jobba natt inatt och lördag.







Se, såg ju nästan fräsh ut igår fast jag hade glasögon på mig hela dagen.
Det jag undrar nu är, skall jag någonsin bli frisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0