Fett flinkis

Det gick superbr att träna igår och jag känner av lite i armarna idag fast jag tog det gansak lungt. 2:a passet blir idag så har jag träningen avklarad för den här veckan. Hinner inte så mycket mer eftersom jag skall jobba natt på fredag och helgerna brukar spenderas med långa promenader iallafall. Blir nog bättre på helgerna när Drein kommer igång med träning och vi kan åka dit tillsammans :P
Middagen igår blev superbra med ett rostad bröd med äggröra med skinka i och en sallad till.
Perfekt träningsmat. (då skall vi också ignorera att jag råkade falla av vagnen imorse och åt ett winerbröd till frukost :P)

Ny träning idag efter jobbet. Yes yes, semesterkilona skall av igen.


Mysbild igår när jag väntade på trikken på väg hem. <3

Kommentarer
Postat av: Theres

pröva få magsjuka, de kilon jag gick upp under julen är borta + ett halv kilo till. Det var väl kanske 9 år sedan jag vägde så här lite ;)

2010-01-06 @ 13:08:28
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0