Fantastic news everyone!

Jag hittade mobilen min igen!
Efter att ha kollat om jag kunde köpa ett kontantkort i butiken och de hade slut på den sorten som jag ville ha gick jag tillbaka till kaffe-baren och testade igen att ringa telefonen min och hör hur det ringer ifrån väskan som jag vänt ut och in på. Där låg den inkliad i en liten reva i fodret! Nice.

And by the way. I freaking love my job.
Jag trivs superbra på min nya kaffe-bar! Jobbet är mer utfordrande och roligt och kunderna är superhyggliga. Jag får driva både med organisation, beställningar och kaffe.
Haha, så många jag älska min hatt. Not.
 












Dock är jag helt fantastiskt grise-trött idag. (eller grise-sliten som man säger på norska).
Har sovit dåligt i två dagar efter tat ha hafft 3 dagars senvakt efter en helg har jag hafft sovmorgon i en vecka och när man sen går på tidigvakt (11.30 senvakt, 07.00 tidigvakt) så har jag jättesvårt att sommna på kvällarna och fick nått slags spel igårkväll dä rjag bara gick runt i pyjamasen och skrek att jag inte ville sova som värsta småbarnet, hehe. Men ville verkligen inte. Så resultat har varit att jag varit vaken till 12 i två dagar och sen stigit upp runt 6-tiden viket resulterat i en grise-trött morgon och en övertrött kväll.
Jag känner att natten inatt kommer blir bra när jag skall jobba. Då slipper jag ju i hvartfall sova :P

kaffe+musik+energidryck=vaken Ika

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Härligt att du triv på ditt jobb! Det syns att du gör det! :)

Förresten. Mössan är jättesöt på dig!



sv: Smart idé det där med att göra dom till bullar och att ha i lite extra havregryn. Det måste jag prova nästa gång!

2010-01-15 @ 08:36:27
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0