Entertainment

Natten blev inte så illa som jag trodde att den skulle bli men idag är jag riktigt uppsvullen runt stygnena och det drar väldigt i dem. God bless my pills.
Igår när jag kom hem krachade jag bara i soffan och tittade på The two towers och idag är det The return of the king som står på menyn.
Egentligen är min favorit The fellowship of the ring men det var bara inte en sån dag igår.
Jag längtar tills The Hobbit skall komma ut och är min favoritbok of all times. Den är så söt, välskriven, spänningsfylld och innehåller så mycket vänskap och mod att man bara blir på glatt humör när man läser den.
Egentligen började Bilbo bara som en barnbok till JRR Tolkiens barn men utvecklade sig senare till världens mest kända triologi The lord of the Rings.
Tror att det var ett väldigt bra val att välja Guillermo del Toro som regissör efter att Peter Jacksson kännt att han gjort sitt bästa med Lord of the rings triologin, Guillermo del Toro han bland annat varit delaktig i både Pans Labyrinth, Hellboy och El Orfanato. Så hans talang för kostym, effekter och manus är verkligen finslipat och jag ser verkligen fram emot att se reslutatet!

Extra stort plus i kanten för att ha delat upp boken i 2 olika filmer, annars var det alltför mycket som hade blivigt bortvalt.







Fram tills dess skall jag bara ligga i soffan och försöka att äta lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0