Jan. 15, 2010

Jag är så stolt över mig själv den här veckan.
Jag har inte bara tränat på morgonen innan jobbet och tagit mig iväg till träningssentret med bassäng, jag har även tränat 3 ggr den här veckan vilket är mitt mål för varje vecka.
Igår körde jag ett extra hårt pass som började med 28 minuter tränings-cykel (stavning? Har glömmt svenska ordet) sen stort fokus på armar och lyftning av vikter tills de var gele. Sen sit-ups, raka, sido och snea, benlyft och rygglyft. När jag egentligen var klar med träningen gick jag tillbaka och körde 8 minuter till på tränings-cykel och körde slut på det sista av vad jag hade kvar av energi.
Skall satsa på att öka på träningstiden med en minut i veckan, pressa mig själv lite mer varje gång.









Erkännner att jag älskar mitt nya linne från GINA TRICOT.
För att vara så billig var den sjukt snygg!


Kommentarer
Postat av: josefin, en fotbollsfru

ja jag intalar mig själv att det är bra och att jag kommer lära mig av det och hinna göra massor med saker! även om jag saknar honom som fan redan.. haha :) men det kommer man ju aldrig ifrån.

2010-01-15 @ 18:20:57
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Lindapauline

sv; Jag har inte sett The City än, men jag ska nog köpa den säsongen också :) Ja jag HATAR Spencer. Jävla idiot alltså!

2010-01-15 @ 18:45:27
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0