Coffee, you're my best friend.

omg vad jag är trött idag. Efter att ha vaknat kl 4 igårmorse och sen upp igen 2 ggr i timmen hela morgonen för att hjälpa Drein när han spydde så känner jag mig nådigt mör idag.
Drein var jättesnäll och låg på soffan och sov så jag skulel få slappna av i sängen ensam men saken är den att han had epå ljuset hela natten och ser jag det minsta ljus när jag skall sova så sjunker jag aldrig ner i djup sömn utan det blir bara slummer. Så 3 timmar försvinner men det känns som 20 minuter.
Inte ens hörselpropparna lyckades ge mig riktig sömn och när kl ringde 05.45 trodde jag inte att det var sant.
Känns som jag sovit kanske 2-3 timmar inatt.
Inte kan jag dricka riktigt kaffe heller eftersom inte heta drycker får passera mina läppar. Vet inte hur jag skall klara hela dagen, speciellt inte som det spänner i stygnen mellan tänderna idag.
Skall ringa tandläkaren idag och komma in på nån kontroll i veckan tydligen. Drein upplyste mig om vad tandläkren hade sagt till mig efter operationen, jag var nämligen upptagen med att vara groggy och inte kunna lyfta mitt huvud ifrån stolen för min nacke var för trött. hahaha.

Idag blir en tidig dag hem och slappa.
Skall jobba så mycket i veckan att jag behöver all vila jag kan få.


Coffee, so close and yet so far away...


Kommentarer
Postat av: Molly

Svar: Angående jeansen; Det kanske du har rätt i. Men jag är faktiskt inte så stor om rumpan och benen, men jag vet inte ändå om jag skulle kunna köpa dem ändå :P



Angående skorn; De finns i grått på tradera. Sök på "Cheapo" så hittar du dem ;)

2010-01-25 @ 09:47:48
URL: http://molkan.se
Postat av: Helena

Haha, riktigt skönt inlägg i AB, artikeln "Boll eller Barbie - biologin avgör". Underhållande läsning tjejen! :)Ha det toppen!

2010-01-25 @ 11:23:12
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0