Busy days

Den här veckan har jag verkligen fullt upp

Torsdag: Jobb 07-15, träning 15.30-17.30, träffa Hilde 18.00 hemma
Fredag: Jobb 07-15, hem käka, vila, jobb 19.00-04.00
Lördag: biblioteket låna/lämna igen böcker och filmer, utgång och party
Söndag: Tur eller tur till badhuset om jag får med mig Drein, städ-dag
Måndag: Jobb 07-15, träning 15.30-17.30

Känns skönt att ha ett aktivt liv igen efter att ha varit sjuk så mycket innan jul. Det känndes ju skit-tråkigt att jag inte kunde träna alla de veckorna innan jag åkte på semester till Lanzarote, är inte det helt typiskt att du inte får träna precis innan du skall visa dig i bikini? :P


Iallafall. Dåligt fotande de här dagaran så bjuder på  en bild från Julafton, fett nöjd med mitt hår den dagen!



Hey, förrsten.
Har alla i bloggvärlden dött eller?
Bara nån som uppdaterat idag, dålig stil.

Kommentarer
Postat av: Malinhe - en blogg av text & bilder

SV: tack för din röst! :)

Hon som du röstade på blev säkert jäteglad!

2010-01-14 @ 16:05:25
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0