Why are the boobs the first to go?

När man tränar, börjar en diet eller annars läggerom sina matvanor och går ner i vikt så försvinner brösten alltid först.
Det är inte bara en besvikelse, det är orättvist och omotiverande när man verkligen ansträngt sig för att nå sina mål. En lätt avreagering. Blä.

Träning igår iallafall fast Drein bailade och hoppade av. Kännde mig nådigt stolt över mig själv som gick och tränade iallafall, dessutom ännu mer stolt när jag satt kvar på den där jäkla träaningcykeln i 18 minuter till efter att min bok hade tagit slut.
Oftast behöver jag en distration för att glömma hur otroligt jäkla mongo tråkigt det är att träna, men ta mig tusan om jag inte kom igenom ett pass till iallafall :D
Efter den blev det lite styrka och massa massa situps eftersom magen svällt ut rejält efter en vecka med mens, dåliga matvanor och utebliven träning.
Och imorse när jag vaknade hade magen gått ner igen, ingen uppsvälldhet iallfall även om den kan bli flatare ;)

Nästa pass? Onsdag.
Sit-ups 4-life.



Kommentarer
Postat av: Molly

Svar: Tack så mycket :)



Hehe, kameran är inte så dyr eller märkvärdig egentligen. Det är väl vad man gör med den och hur man efterbehandlar bilderna ;) Man kan till och med få en nyare Nikon-kamera för ett bättre pris idag dock. Den kameran jag vill ha kostar 54 000 :P

2010-02-23 @ 17:39:12
URL: http://molkan.se
Postat av: theres

ika, glöm int att du int bara kan göra vanligt situps, då bygger du upp magmusklern utanpå så du ser gravid" ut- du behöver komibera detta med att stärka de innre magmusklera! tro mig, jag har prövar, och såg tjcockare ut först, så hittade jag hur man gör för att träna de innre. kan ha e lektion med dej sen ;)

misss u!!!

2010-02-23 @ 21:31:57
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0