WAAAAAAAH!

Min reaktion när jag först vaknade i morse var panik. 6 minuter tills jag måste vara utanför dörren.
Hahaha, jag är så klockren ibland.
Hade jag fått hade jag ställt kl på 1,5 timme innan jag vaknar så jag får snooza hur länga som helst. Seriöst, jag kan ligga i sängen och trycka på snooze i 2.5 timme om jag får.
Men Drein blir lite grinig då, hehe.
Så nej, bara snoozning i 20 minuter och självklart så lyckas jag alltid göra det för länge så jag precis hinner upp och tvätta ansiktet, klä på mig (gårdagens kläder eftersom jag aldrig hinner ta nytt), trycka ner träningkläderna i väskan och ut genom dörren.
Jag har köpt så jag har både frukost och tandborste på jobbet och sminket i väskan och fixar allt när jag är framme istället för hemma.

Yes, på jobb nu iallafall och en redig frukost i form av en måltidsbar, ett äpple och grönt te! :P
Ner med kolhydrater, upp med protein. Namnam!

Träning sen idag? Yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0