No time to spare

I 2 dagar nu har jag inte gjort annat än att jobba, shoppa och tränat så jag har inte hafft tid med något annat.
Rock & Roll festen är idag och jag har ingen outfit! Köpte saker både iförrgår och igår som är jättensygga... Men inget passar ihop >-< Och jag behöver en häftig outfit, det är ju min fest!
Var på stan med Drein hela kvällen igår efter träningen och han hittade en klockren outfit som jag är sjukt avundsjuk på nu... That bastard.
Nej, ner på stan igen och lämna igen en del grejer och försöka hitta något nytt.

Under tiden blir det bilder på outfiten igår och de nya jeansen som jag egentligen inte skulle köpt.
Köpte först ett par svarta med de satt jättedåligt och drog åt sig Mega-mycket damm så jag frågade om jag fick byta och det gick bra.
De hade inga färger jag egentligen ville ha men när jag kom hem med de här jeansen insåg jag hur sjukt snygga de var och hur bra de satt :D Tur i oturen?








Kommentarer
Postat av: LILLSNÖRPA

Rock'n roll fest!? Wow så kul! Hoppas att du hade det riktigt jäkla kul!

Jeansen sitter perfekt! Som skräddarsytt :)

2010-02-28 @ 21:05:27
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0