Hardcore

Igår var det allvarlig träning som genomfördes! Jag är sjukt stolt över oss!
Vi började på träningscyckel och Drein slapp undan med 15 minuter medans jag körde på ett ganska lätt 25 minuter innan vi gick iväg och jobbade oss igenom en hel hög med maskiner och bort mot de fria vikterna och körde hantlar tills armarna skakade.
Tills sist var det ett pass på mattorna med sit-ups, push-ups och rygglyft innan Drein var invigd, för första gången ever, i konsten att strecha och där fick jag nog störst reaktion av Drein hitills på kvällen, hehe.
Det var en himla massa gnäll men till slut så fick han lov att gå till duschen.
Själv skall jag väl erkänna att jag höll på att dö x-antal gånger under kvällen men det erkänne rjag ju såklart inte för pojken :P
En dusch och en stund i bastun för att försöka bli av med dte sista av min förkylning som hänger kvar i näsan och halsen och efter det var jag klar för kvällen.
Åkte hem, käkade mat och låg döda i soffan resten av kvällen.

All in all, a perfect night.


And I could'nt be prouder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0