Hård träning

Igår tror jag att jag slog något slags rekord när jag var på gymmet i 2 timmar. Inte inkluderat ombytning och dusch. Då hade jag nog vart uppe i 2 timmar och 45 minuter.
Stoltheten heter träningavärk men inte alls så illa som den var i helgen. Den var Riktigt illa.
Förresten, är det bara jag som får värre träningsvärk andra dagen än dagen direkt efter?

Även denna gång körde jag extra hårt på innersidan av låren som egentligen är det enda på kroppen jag är missnöjd med, resten är både tränat och propotionerligt även om det såklart också skall bli fastare och mer tränat på ;)
Vad som gjorde skillnaden denna gång och vad som skonat mig ifrån monsterträningsvärk idag är min nya bäste vän, Tigerbalsam!
Denna fantastiska lilla dryga krämen och dess egenskaper behandlade mins ömma muskler väldigt snällt inatt och jag känner mig redan redo för ett nytt pass. (dock är det vilo-dag idag och träning imorgon igen:)

Värker ryggen? Har du muskelvärk, magvärk eller myggbett?
Tigerbalsam hjälper dig gärna!




Finns att köpa på de flesta hälsokostaffärer och apotek.

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; jaha, nä jag kom in på annat inlägg! jo, det var precis så jag ville ha! =)

2010-02-09 @ 19:52:05
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Lillsnörpa

Härligt med ett riktigt mördarpass! Härligt tjejen!



sv: hehe, attans! Du kom på mig igen ;) Hoppas verkligen att de finns i Norge, för dom är riktigt goda! Trivs du bra där borta i Norge annars?

2010-02-09 @ 23:02:44
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: BFD

STOP THE NEW WORLD ORDER

2010-02-10 @ 10:04:45
URL: http://byfanenfrandalarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0