Fun things


Roliga saker som hänt den här månaden:

Gått till tandläkaren 3 ggr
Spenderat 750+550+1890+300 hos tandläkaren
Opererat ut en tand vaken i 1,5 timme
Blivigt dyngförkyld med feber
Tappat 3 dagar jobb+pengar pga sjukdom
Fått strömräkning på sammanlagt 2700 kr
Kunnat träna sammanlagt bara 5 ggr
Inte kunnat kyssa min pojkvän på 1.5 vecka
Bränt handen ganska illa i ugnen
Firade 1.5 års-dagen med killen jättesjuka på var sin ände av soffan



Jag hoppas med andra ord att nästa månad blir bättre.
Jag har en bra kick-off denna månaden dock.

Roliga saker jag hoppas på denna månaden:

Extrajobb idag = extra pengar!
Ta bort stygn ur munnen
Jobb 3 dagar till denna månaden, pengar+dricks
Alla <3-dag
Party helg i helgen!
Får 2 säsong av OZ
Drein börjar träna med mig
Får nya sulor till mina fotproblem
Se sista Harry Potter filmen gratis
"Where the wild things are" på bio!






Så jag är pepp, pepp, pepp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0