Boktips

De som gillar fantasy kan glädja sig åt denna boken av Terry Pratchett, min absoluta favoritförfattare.
Han har i samarbete med Neil Gaiman (som gör de ganska kända Sandman serien). Jag har läst massa av Terry Pratchetts böcker i den lite speciella schangern "Fantasyhumor". Böckerna är makalöst roliga och min favorit är helt klart Discworld serien som alla utspelar sig i samma värld men i olika böcker är de i olika delar av den och följer olika personer.

Jag har inte läst klart boken än men den tydliga prägeln av humor är där och att läsa denna boken varje dag på min lunch har gjort min lunch till en glädje dem senatse 2 veckorna :)


Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

sv; skriver det på bloggen så fort jag hunnit kikat efte rhelgen!

2010-02-19 @ 21:47:29
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0