Back in my right element



Idag var jag äntligen tillbaka på jobbet och såklart slängs man in i världens mest crazy dag fullsmäckad med beställningar, leveranser, organisering, räkningar, packetering av lösvikts te och kaffe och inhoppning i 2 andra keffebarer pga sjukdom. En otroligt rörig med rolig dag. :)
Känns super att vara tillbaka på jobb och nu är sjukdomen nästan helt borta. Lite snuva kvar i näsan bara men iofs är inte det så jättekonstigt när det endå är 15- ute.
Jag älskar verkligen jobbet när jag får hålla på med sådant som jag gör bäst och en dag hoppas jag verkligen att jag kan äga min egen kaffebar som jag får styra och ställa osm jag vill som värsta kaffe-diktatorn, hehe.
Men å andra sidan finns dte så mycket spännande tat hålla på med här i världens så jag torr jag fortsätter att prova på lite av varje. Just nu är det kaffe som gäller. <3

Efter jobber var jag till nattklubben och lämnade in alla sjukanmälningar för förra veckan och blev erbjuden att jobba imorgonkväll. De skall nämligen ha minnes-stund eftersom de som dog i helikopterkrashen här i Norge i förra veckan jobbar för företaget som äger nattklubben. De är spontant inbjudet 800 personer och det passar mig egentligen helt fint att jobba då så jag får in lite extra cash.
Life goes on.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0