2 days down

Igår var det hysteriskt på nattklubben igen!
På alla ställen utom där jag jobbade :)
Jag jobbade som rydd och plockade glas, diskade och hämtade allt som bartenderna ville ha så det funkade superbra och det var mest att softa runt och plocka. Desustom hittade jag nästan 100 kr i småmynt på golven under kvällen, hehe.
Men självklart gjorde jag en dundertabbe kvällen inna och hade inte alls tjänat över 500 i dricks som jag trodde att jag hade. Det jag hade gjort var att glömma att lämna tillbaka växeln på 300 som jag fick låna i början av kvällen >-<
Surt men sant. Dock fick jag 200 kr i dricks av bartenderna i slutet av kvällen så det var väl inte helt misslyckat. Måste komma ihåg att jag också får lön i slutet av månaden så dricksen är ju egentligen bara extra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0