13 februari 2010

Vi var lite anti och firade Alla-hjärtans dag igår :)
Åkte ner på stan efter att jag fått sova av mig förra nattens trötthet efter att ha jobbar både dagtid och sen natt. Nere på stan gick vi och åt frukost på Bagel & Juice, det är så sjukt gott med nyrostad bagel med massa goda saker på och en kopp te! <3
En tur runt stan resluterade i ett par nya byxor för min del och även shopping av presenter till Drein.
Jag hade en plan på att köpa en cardkeeper till honom men när jag  kom in i butiken hade de halva priset på skinnhandskar så han fick ett par sådana också ;)
Hem och chilla en stund, sen en dusch och val av outfit och bokning av biljetter till Bio.

Resten av kvällen var en lyckad kombination av Thai mat, Shelock Holmes på bio och popcorn.
Lycka i en perfekt date.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0