1 day down

1 dag avklarad, 2 kvar.
Det gick kanon igår trots en helt hysterisk kväll men sjuuuukt mcyket folk, massa organisering, två flyglar som blev inflyttade och hade live-entertainers hela tiden. Flera olika dj:s, en komiker, en show, det sista jag såg var en hypnositör på scenen så det var verkligen helt crazy :D
Hade jag stannat kvar längre så hade jag nog slagit mitt gamla rekord i dricks men när jag har 2 dagar kvar med samma upplägg så jag åkte hem bara en halvtimme efter att jag skulle. 23.30 var jag egentligen klar och med att mål på 200 kr i dricks på kvällen eftersom jag inte stannade så länge och det var en vardagskväll är jag väldigt nöjd med mig själv att jag fick ihop över 500! Hehehe...

Nu skall jag skutta iväg tll jobbet och kosa i mig lite kaffe ;)


   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0