skall du köpa bil?

Jag är nog den enda i min ålder som pinsamt nog inte har körkort och jag blir nästan chokad när jag blir kompis med lite yngre folk och det visar sig att de har körkort men inte jag. Jag har gjort riktigt dåligt intryck på folk ibland när jag slängt ur mig ett "har DU körkort!?" vilket låter ganska illa men grunnar sig i att jag inte helt kopplar att folk som är yngre än mig, till och med så unga som födda 1992(!!!) får ta körkort!

Blev iallafall erbjudan att skriva en recension på en hemsida som heter Bilpriser.se där man kan hitta Bilar till salu och eftersom jag egentligen inte vet något om bilar är det kanske helt perfekt att jag tar en översikt på denna sida och ser om jag förstår mig på den ;)

Omdömme om sidan:

Det jag gillade mest var att de både hade tips till köpare och säljare, det är en stor fördel att sajten vänder sig till båda hållen. Otroligt smart att också länka upp till de som skall köpa bil lite tips om hur de kan finansiera sitt köp.
Smarta tips också om konsumentverket och länken "trovärdiga bilpriser" hade jag nog hafft stor nytta av om jag var på jakt efter ny bil!
Att ha en sida om länkar vidare till försäkringar, bildelar, däck OCH bilar är ett bra sätt att spara tid på eftersom man hittar det som man behöver till en bil på samma sida.
Är man på jakt efter bil, och speciellt begagnade bilar, och om man inte har så stor koll så rekommenderar jag verkligen att kika innom Bilpriser.se ' s hemsida och läsa upp sig lite först och sen kanske både ta en titt innom "trovärdiga bilpriser" och kolla igenom vad som annonseras på sidan innan man bestämmer sig :)

Tips på fina bilar har du här:


Bmv m3

Volvo v70

Och min personliga favorit, bilen som det vara inte går att se annat är dödscool ut i

Hummer




Kommentarer
Postat av: Tan

B-But it's not pink! :p

2010-08-31 @ 10:59:57
Postat av: lovisa

hur gammal är dudå+:)

2010-08-31 @ 11:37:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Bumbi

har kompisar på över 30 som inte har körkort. de är en sån sak man kanske inte alltid har råd med, eller känner sig redo för. de var jag. ja tog mitt sent med så

2010-08-31 @ 11:48:22
URL: http://knivesandpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0