Oslo är så litet

Hehe, den här staden är så liten. Speciellt bland oss svenskar, alla känner nån som är en vän till dig. :P

Idag jobbade vad jag skulle bli sista dagen på skolan som jag snart skall börja men idag när jag låg i parken fick jag ett sms om en till dag, yey! Känndes konstigt att gå ifrån det jobbet idag för det känndes verkligen naturligt att vara där, känndes som jag hade jobbat flera veckor och inte bara 3 dagar :)
Paul kom också förbi eftersom han skulle jobba som kock där fre, lör, sön men jag drog hem efter jobbet och lämnade lite grejer och vem träffar jag när jag skall ner till biblioteket och låna om böcker om inte Paul så det blev spontanbesök i parken. Nice!

I övrigt är Sarah Pontén snyggast just nu.




Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Haha, i know! Oslo är riktigt litet bland oss svenskar. Gött att ha kommit in i den norska samhället nu iaf ^^ Upptagen hela veckan?

2010-08-23 @ 20:40:51
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Haha, what? Vilka då? :)

2010-08-23 @ 20:53:14
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Sarah

Du ær inte så pjåkig du heller stumpan;)

2010-08-24 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0