Jobb-panik

Just nu jobbar jag hårt både på att skaffa mig jobb och på att hitta en lägenhet så idag har jag både varit och sökt flera jobb, hunnit med en intervju på Hard Rock Cafe och gått på visning på 2 lägenheter.
Är riktigt deppad över att den lägenheten som var HELT PERFEKT förrutom att den hade inflyttnignsdag om en vecka och att min hyresvärd vägrar släppa mig förren om 3 månader :/

Fick iallafall träffa både min Sarah, min Carmine och min Lona. <3

HAha, Carmine ville verkligen inte bli fotad :P








Hur glad är jag att jag slippe runiform och hatt!?!? :D







Kommentarer
Postat av: olatidman

Sv: hahah ellerhur! Det hade blivit panik utan en mobil i dagens läge..



Vad söker du för jobb? Jag är också på jakt efter nytt...

2010-08-16 @ 23:27:04
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0