Tur-dag

Haha, efter lördagens misshappenings och kvällen som jag aldrig fick dansa på så hade jag jätte lust att åk aoch simma på söndagen. Jag är jättebra på att inbilla mig att jag skall träna på söndagar men jag gör det aldrig.
Mest för att jag jag vill vara med Drein på söndagar och för att han aldrig vill träna :P
Hans förslag blev att gå promenad varpå jag kontrade med att gå tur i naturen som äkta norskar! Hehehe.
Jord är 1000 gånger bättre än asfalt för mina nervproblem i fötterna så jag klarade en promenad fast mina fötter var mörbultade sedan dagen innan.
Matsäck med mackor och varm choklad efterföljt av våfflan från helvetet som fick min mage att vrida sönder sig.
På t-banen på vägen hem frågade jag pojken om jag fick låna hans mobil och hittade en bio som började 40 minuter senare som jag utan svårigheter övertalade Drein att gå på.
För första gången i mitt liv gick jag både på bio utan att äta godis och drack en kopp te för att lugna min stackars mage.

Bra film i form av Book of Eli och mitt te smakade blåbärssoppa. <3










Häftig post-apokalyptisk film som defenitivt bör ses! 7/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0