Stockholm-Ice

Var det någon annan som var på Stockholm-Ice?
Det är egentligen inte min grej att gå och kolla på sådana klassiska "tjejiga" grejer, jag är lite mer pojk-flicka av mig i mina intressen. Egentligen var det hela pojkvännens familj som skulle gå men när vi mötte upp dem i Stockholm så frågade hans systrar och mamma om jag hellre ville gå på den showen eftersom pappa Lars inte helt var inne på de grejerna :P
Så, sagt och gjort, vi gick på showen och jag blev riktigt imponerad!
Den som imponerade mest var 9-åriga Nikolaj ifrån Luleå som hade helt sjuk kroppskontroll för att vara så liten!
Även gruppen Boomerang på 16 tjejer imponerade och att de inte krashade in i varandra på isen visar verkligen hur väl-timade de var och hur utarbetad koreografin måste ha varit.
Super på isen men otroligt tråkig i intervjun var Victoria Hälgesson, svenska hoppet borde ha bjudit liiiite mer på sig själv än enstaka svar på frågorna.

Men i det stora hela en härlig stämmning och ett nästan fullt globen med både bra musik, koreografi, dans-underhållning och konst-åkare från hela världen.






Bilder från www.stockholmice.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0