Stockholm 2

Denna resa har det ätits extremt mycket godis, promenerats alldeles för mycket och jag har missat en del roligt p.g.a det. Här var en av sakerna.
Vi var på ett "Aktivitets-senter" där man både sköt ankor, golfade, spelade baseball, kördce bil och bowlade. Allt var virituellt förrutom bowlingen ;)
Stört-skön stämmning med en bar mitt uppe i alltihopa där servitören åkte runt på rullskridskor! (hade jag hafft den kroppen hade jag också hafft ett jobb där jag åkte runt i rullskridskor och en söt liten kostym.)

Nu är en ny vecka och träningpass tis, ons, tors och fre. Hade mitt första igår och slog nytt rekord med 41 minuter på träningscyckeln innan jag tog tag i den vanliga styrketräningen. Härliga tider!
Påsk-fläsket skall väck ;D


Skjuta ankor?


Kanske golf eller baseball?


Leka med bilar?


Servitören var sjukt söt i sin outfit!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0