Myskväll

Hade myskväll med besök av Sarah från mitt jobb igår!
Jag går till hamburgebaren hon jobbar på och som ligger bredvid min kaffebar kanske i snitt 5-10 ggr på en dag :P
Det inkluderat den halvtimes lunch jag har och som jag alltid tar bakom deras hamburgerbar, hehe.

Hon var hårfärgningsupport medans jag lade in min ny-fyndade toning och nu har jag en perfekt grundfärg till att göra en hög med slingor i håret inför sommaren. Perfect!
Ett samtal senare och vi gick ner till Oslos 4 åriga 1:a pris vinnande pizzeria och hämtade vår mat och resten av kvällen spenderades i liggande läge i soffan framför Planet of the Apes med dricka, chips och m-kulor :)
Den perfekta fredagen.

En bild på min arbetskamrats chokladvana.
Inte bara nog med att förpackningarna är otroligt fina, de är dessutom Fairtrade! <3
I Norge kan man ialalfall köpa dem på Deli De Luca. Pröva!





Resten av dagen måste tyvärr spenderas på soffan med laptopen i knät och en kopp med te, isglass i massor och vatten innom nära håll eftersom mina lungor har dragit på sig en riktig häftig hosta och min röst inte längre existerar.
Jag får bara se ut på det otroligt fina vår-vädret medans alla andra är ute och tar årets första ute-pils nere på Aker brygge klädd i allt utom vinterkläder. Bitter? Njaaaa, kanske lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0