M- Don't do it

Ett nytt godis som jag väljer att Inte rekommendera är M-kulors nya smak med Hasselnöt.
Jag vet inte om de finns i Sverige men här i Norge har de poppat upp i godishyllorna och påminner absolut inte om M-kulorna som jag har en enorm förkärlek för.
Mest påminnde både konsistensen och smaken på chokladen om trillingnöten i Aladdin asken som iofs är min favoritpralin i hela Aladdin asken men som jag Inte vill ha en hel påse av.
Inget krisp och inget gott på dem.

En riktigt tråkig godis helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Stina

SV: Men tack! :D Jag e me riktigt nöjd me håret ^^ Både färgen och klippningen.



Då ska jag ta och kolla upp de nästa ggn det blir att handla hudvårdsprodukter :)

2010-05-01 @ 09:57:45
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0