Frisören

Igår hade jag behändigt besök av min frisör som är världens bästa och orkar komma hem till mig kl 19.30 på kvällen för att fixa mitt hår, hehe.
Fick massa slingor som gömmdes in i håret superfint men nu kan jag ju inte bestämma mig för om jag skall fortsätta gå mot det ljusa och blonda hållet eller om jag faktiskt är riktigt snygg som mörk brunett.







Min snygga Pagans Mind t-shirt som jag fick av jobbet när de var och spelade hos oss fick agera färgnings t-shirt. Dock klarade den sig väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Tan

Tinfoil hats! Not only a result of watching too much X-files.

2010-04-22 @ 21:50:04
Postat av: Lillsnörpa

Härligt med en ny snygg hårfärg!



Jaa! Nu är jag äntligen tillbaka igen :) Ska bli kul att läsa din blogg igen!

2010-04-23 @ 18:49:42
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0