Work.

I'm a lumberjack and I'm OK, I sleep all night and I work all day!

Mycket att göra idag på jobbet, Mikael den dumma lilla pojken, har gått och vrickat foten och får inte jobba på minst en vecka. Fantastiskt.Ricardokom och jobbade hos oss idag då och skall förmodligen göra det för resten av veckan. Kanon att få hjälp på en gång när man behöver det :)
Vi får alla problem med skuldrorna hos oss för det är så mycket axel och skulder rörelser så jag var superstel på ena sidan och hade ont så fort jag rörde armen.
Nämnde det för Ricardo och fick då massage :)
Inte pervers äckel-chef massage uten snäll knåda-sönder-knutarna-i-din-axel massage och när han var klar kunde jag helt plötsligt röra på hela armen utan problem. KUNG CHEF!

Idag var också dagen jag sålde min stolthet för mitt jobb.






Kommentarer
Postat av: Theres

FAST du ser riktigt -HOT- ut med mössan!!! :D



Vi måste prata om när ni ska komma hem sakna

2009-09-15 @ 09:46:40
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Tan

Your hat looks awesome with your bangs.

2009-09-15 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0