IKEA, You're getting on my nerves...

SKulle åkt och tränat idag på morgonen innan jobbet.
DET blev det ingenting av med :) S*ngen var så otroligt skön och lockande att det blev en extra timme i den istället. Kommer behöva min energi för flytten och jobb i helgen.

Igår efter jobbet körde jag iallafall enrunda på 8.49 km på träningscyckel. Gottgott gott för kroppen!
Efter träning gick jag på affären och köpte mig en banan, vatten, enrgibar och nötter till Drein och tog sen trikken ner och mötte honom utanför hans jobb. Efter en 20 minuters tur med buss till Helsfyr bytte vi sluttransport som skulle ta oss till vår destination. IKEA.
Igen.
Väl där beställde vi soffa som kommer om några veckor, kollade ut vart ALLA delar till vår garderob är så att det bara är att gå och plocka på fredag. Sparar nog massor med tid. BEstämmde oss dessutom för vilken matta och entre möbel vi skulle ha och till sist hade vi en riktigt fin handlelista.
Var jättetrött och hade planer om taco-kväll när vi kommit hem och nær vi sitter på bussen rycker Drein pløtsligt till och utbrister "Vet du vart våra väskor är? Det vet jag, de är inlåsta på IKEA!"
ÅÅÅÅÅÅÅH!
Så det var bara att kliva av när bussen kommit fram och ta na¨sta buss tillbaka ut till IKEA och hämta väskorna. När vi så åkt så mycket buss blev jag så illamående att dte inte blev någon taco-kväll. Bara lite grøt och en film.
Lång dag, lång kväll, skönt när den väl var över.

Atleast my cat's happier then she's ever been before.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0