Decoration, you're my new best friend!

Önskelista IKEA:

Garerobskåp PAX ca 7000 nok

Soffa Kramfors 4090+3490 nok

 

2 sits-soffa + sheslong

Melbu säng 2895 nok (ekls madrass)


Malm Säng 1495 nok mörk 1395 nok vit

 

Aspelund säng 1095 nok


Aspelund sengeskuff 349 nok




Tjusig Klädstativ 825 nok



Figgjo Bordspegel 265 nok



Malm Sminkbord 995 nok


Nils Pall 345 nok



IKEA Stockholm matta 2695 nok


Fåborg matta 2495 nok

Flokati matta 599 nok

Hampen matta 499 nok





Som ni ser har jag lite svårt att bestämma mig.
Men allt löser sig nog.
Med gemensamma krafter har jag och Drein besätmmt att lägga 10.000 kr var på inredning i det nya hemmet.

Jag är först och främst bäst på att sälja bort gamla möbler så det kommer defenitivt att hända.

För det andra så kommer vi att ha massa extraplats så det behövs fylla upp med möbler så det inte ser så tomt ut.

För det tredje är denna lägenheten mycket frächare än vår med stengolv i hela lägenheten med golv-värme, nytt kök, välisolerade vitmålade stenväggar/tak och Otroligt fint badrum helt i kakel och sten. Dvs. alla våra möbler kommer inte att passa in. I den här lägenheten passar de in och ser varma/bekväma ut men i den nya kommer de att se gamla och utslitna ut.

The big picture people, the big picture!


Kommentarer
Postat av: Theres

love ikea

många fina ssaker. aspelund säng ska vi nog också ha i vårat sovrum,

10.000 vár, FASEN vad snyggt ni kommer få avundsjuk

2009-09-01 @ 20:57:27
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0