Today at lunch.

Thank the Heavens, we got a working bank-terminal!

Det kænns ganska lungt idag om man jæmfør med igår.
Bankterminalen børjade fungera igen under dagen och nu væntar vi bara på att få igång strømmen så att vi kan gøra kaffe på mer æn en kaffetraktare samtidigt.

Idag var också dagen som jag skulle ha bøjrat ha på mig den fula hatten som matchar de fula arbetsklæderna och de fula skorna. Men på något sætt verkar kaffebaren i vår byggnad stå utanfør sfæren som resten av kantinorna och kaffebarerna hør till.
Conclusion, no Hat.

Sallad och banan till lunch och en bok i væskan och jag kænner mig redo att køra igång med vattengympan ensam ikvæll. Træning ær bra før kroppen och all træning som innebær att min fot får vila och min kropp komma igång kænns spænnande. Har varit lite av en utmaning att finna olika former av træning som inte tar før mycket på foten. Ær så trøtt på att den ær fucked up, jag menar, jag ær en ung och frisk mænniska. Kroppen borde kunna laga sig sjælv. Ær det inte det våra re-genereande celler ær till før? Att laga sig sjælv?

I beg of you foot, be well again?

   +    = Bra Lunch

 

Appropå ingenting. Fashion report specifications:



Skinnjacka: Carlings
Svart trøja med knappar i ryggen: Cubus
Shal: Vero Moda
Lila Byxor: Only
Svarta ankelboots: Din Sko
Væska: Accessorise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0