The Hills 2.

Som jag skrev förrut är jag helt såld på The Hills och längtar tills nästa avsnitt kommer ut.
Jag vet at jag förmodligen kan få tag på avsnitten men eftersom jag är en laglydig och lat medborgare så väljer jag att inte ladda ner/se det på en amerikansk hemsida så jag väntar snällt tills nästa avsnitt på lördag. :)

I samband med detta har en av historiens värsta låtar kommit ut, Heidi Pratt (fd Montag)
har försökt sig på en karriär innom musikbranchen och det är det sämsta försöket jag sett på länge. Låten suger, texten refererar bra till att hon och Spencer är "meant to be" och videon ser hemmagjord ut.
Kvaliten är dålig, vet Inte vem som regisserat den men den har ingen särskild story förutom att se Haidi kråma runt som ett annat fån och hon ser ungefär lika sexig ut som en dörrmatta.

http://www.youtube.com/watch?v=rGqSz0_L72k

Playboy har även låtit henne vika ut sig i tidningen men ingen av hennes bilder är särskilt snygga och hon ser alltid så barnslig ut och som att hon inte vet helt vad det är hon gör. Hon verkar inte vara bekväm med att vara naturlig och sexig.







Nej, inte helt en höjdare.
Men jag måste ändå älska att de är med i The Hills! Utan dem båda skulle det inte vara ens hälften så mycket drama och det blir så mycket mer spännande när de är med :)
Jag tror att egentligen har nog Heidi insett vad Spencer gör men hon är nog för upptagen med all uppmärksamhet som hon får pga deras förhållande att on helt enkelt inte vill göra slut med honom.

Attention is a drug people!


Kommentarer
Postat av: The hills & The City

hehe kika in i bloggen för dom nya avsnitten av säsong 6 =) dom kom ut idag...

2009-09-30 @ 22:32:52
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0