omg.

De 3 senaste dagarna har varit kaos!
Hahaha, inte nog med att Mikael blev sjukanmæld før sin fot i søndags, i tisdags vart Richard sjukanmæld før sin axel. Hahaha!
Och jag ær fortfarande på jobb med min trasiga fot :)

Life's funny sometimes...

Igår fick jsg noen flipp när vi nästan packat ihop allt och insåg hur stressad jag var och alla småting som måste gøras och packas innan vi verkligen är på väg.
Och att Dreins pappa blir försenad och nu kommer på fredagkväll så det blir ingenting förren på lördagen.
Fantastiskt.
Så allt skall ske på lördagen. Hela flytten, alltihopa, och besöket på IKEA och handling och hemkörning och levering av alla varor.
Det känns just nu som att alla är världens största tidsoptimister. Vi kommer ju aldrig hinna allt.
Och det alla glömmer att räkna med är att jag inte fick ledigt ifrån mitt jobb så jag skall jobba natten.
Båda dagarna.
Utan sömn.

Hur hade de tänkt att jag skulle orka det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0