No money earned.

Igår var den Segaste dagen Ever på jobbet.
Det skulle vra ett hiphop event som vi var 2 bartenders och mig som rydd på.
Antal människor som dök upp? ca 10.
Det var under 18 från 18-22 och 18 årsgräns mellan 22-01.
När kl snart var 23 och det ff inte hade dykt upp några folk och konserten var igång så till slut frågade dem om det var några som ville gå hem och eftersom jag jobbat så mycket så åkte jag hem till Pojken min.
Vi hade tänkt att börja vårt Harry Potter maraton men kom inte särskilt långt när det visade sig att första skivan saknades i serien vi fått låna.
Kvällen slutade med att somna i soffan med fötterna i knät på Drein framför Austin Powers 2.
Underbart <3

Morgonen startade med flera timmar med täcke framför tv:n och mys i soffan och eskalerade till full flyttförberedelse då vi gick ner i förrådet och rensade ut 2½ sopsäck med saker vi slängde och en hög med x antal förpackningar och lådor till olika saker som inte behövs egentligen med som det bara brukar bli att man sparar på.
Efter storstädning och förberedande av förråd hade vi flera flyttlådor tillgängliga och började packa ner en del i lådorna och skruva isär en av bokhyllorna.
Allt-i-allt, en väldigt produktig dag.

Nu väntar yasmine-ris och vår-rullar till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0