My precious.

Lägenheten börjat bli så otroligt fin!
Längtar sjukt mycket tills på fredag då vår nya soffa kommer och vi kan möblera till allt!
Sen är det bara tapeter till baksidan av garderoberna och lite mysig belysning som fattas, allt annat har vi eller kommer vi att kunna ordna i veckan.
Sängen är nästa prio för just nu så sover vi på madrassen som ligger på golvet och som säkert är 10 år gammal och är ärvd av min syster. Sängramen slängde vi nu i flytten eftersom benen riskerade att skada golvet i nya lägenheten. Så, ny säng och ny sängram nästa. (eller iallfall ett par ben att sätta på denna så vi komer upp lite från golvet :)

Helgen har spenderats på min underbara matta. Jag ligger inte i soffan längre utan på den här härliga, mjuka och varma mattan och ser på tv eller skriver blogg/sitter med laptopen. Trivs så bra på golvet och när man inte fryser utan kan gosa ner sig i den här mjuka mattan så känns inte min gamla slitna soffa så lockande.
Den var så otroligt värd pengarna och att den inte finns utlagd på IKEAs hemsida känns lite speciellt :)

Plan för måndag

7-15 jobb
15.30-16.30 träning
16.30 hem och lämna träningkläder
17.00-19.00 hitta presenter till Alvin och Wilma
19.00 personalmöte på extrajobb
20.30 möjlig bio?

Har sån lust att se Flickan som lekte med elden.
Jag som i vanliga fall är väldigt skeptisk emot svenska filmer, de håller ofta inte kvaliteten och handligen är ofta otillräcklig men jag har inget att klaga på Män som hatar kvinnor.
Otroligt bra film och snyggt filmad. Påverkande och engagerande. I love it.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0