Konge!

Sånt här händer bara i Norge :)

Blev uppringd 2 minuter efter att jag vart inne på bredbandsguidens sida (www.bredbandsguiden.no) och kollar runt på olika internet leverantörer och kanal-packer bara för att höra hur det gick för mig och om jag hittade fram på sidan. :)
Blev helt chockad och kunde bara skratta till svar.
En heltrevlig kille som hjälpte mig att guida fram till det som skulle bli billigast för oss.
Och när jag fått råd önskade han mig bara en trevlig dag och om jag var nöjd så var han nöjd så lade han på!

Liknande samtal hade jag med Spice (www.spice.no) efter att jag beställt mat hos dem för första gången. Då ringde de och gjorde en intervju om vad jag tyckte om servicen, maten, mannen som levererade den, priset, förpackningarna och alltmöjligt. Hehe-

Norway, you're a funny, funny country.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0