IKEA Family? Why, Yes!

Idag var Drein så snäll att han äntligen åkte till IKEA med mig och vi fick både valt tyg till vår soffa, garderobsdörrar och inredning och matta. Det här kommer att bli kanonfint!
Förrutom att jag är sönderstressad över flytten och hur mycket det kommer måsta ordnas, bäras och fixas både innan, under och efter så är jag också glad för en ny och fräsh lägenhet och nya möbler och tillbehör!
Nu är det fixat med addressändring till både det ena och det andra och jag är så evinnerligt trött på att fylla i formulär!

Måste berätta om hemskaste drömmen jag hade inatt!
Jag, Thessie, Samuel, Drein, Mormor, Morfar, Kronprinsessan Mette-Marit och Kronprins Haakon var i en båt i Oslofjorden. Så lyckades den skaka till lite å Morfar ramlade i vattnet utan att de andra såg och jag var tvungen att hoppa i och hjälpa honom att simma. Fick upp honom på kajen och fick springa med honom i armarna (då hade Morfar blivigt en väldigt liten morfar) och ge honom hlr och hjälpa honom att andas.
Jättehemskt! Det roliga var också att hans hjärta lät som en klocka som tickade jättefort.
Undliga drömmar ibland.
Tror det är dags att skriva ett nytt brev till Mommi och Moffi :)

Jag fick mig till slut min soffa <3

 

Och vi hittade en sjukt snygg matta!
Det finns tyvärr ingen bild på den på IKEAs hemsida men den är grå min inslag av lila och blått då det ser lite ut som att den skiftar i färg. Kommer bli kanonskön att ha under soffan och mysa ner fötterna i på kvällarna.

God GOD, I can't wait to moove now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0