Filmressensioner.

Sett en hel del film i det senaste



Austin Powers filmerna. Klockrena och grymmt roliga.
Perfekta hemma-kväll filmer :) 7/10


Rätt tung film och jag är liksom Hollywodd skadad.
Jag kan inte se för stora stjärnor i roller för jag ser inte de
rollerna de spelar. Jag ser bara dem som personer.
Som i den här filmen är det Bruce Willis. Och det enda jag
kan tänka är "varför visar Bruce Willis sig full på film?"
6/10




Underbar söndagsfilm! Såg den till frukost och får sån happy-feeling innuti
av den :) 9/10



Igårkväll såg vi en film som är en av mina favoriter. K-Pax får en verkligen
att tänka igenom om man verkligen skall dömma människor för vad de
ser ut att vara eller lyssna på det de egentligen berättar för dig.
Att tro på det omöjliga. Eller bara låta dig påverkas. 10/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0