Alltför mycket.

Tror du jag vart stressad i det senaste eller?
Har hafft sådana absurda drömmar.

Drömmde att jag hade mig med Richard på mitt jobb medans jag hade sänt Drein på IKEA. ha ha.

Sen träffade jag en supergammal vän från Härnösand som gått ner sjukt mycket i vikt nu och som menade att nu när hon var smal så kunde hon "Äntligen färga håret rött!" som Kari i Myth Busters.
Det roliga är att hon hafft rött hår jättemycket när hon var tyngre och nu när hon gått ner i vikt är hon helblond och ser superfräsh ut :)


Kommentarer
Postat av: Theres

träffade henne herromdagen på shell ( inte kari då :D) hon ser helt annolunda ut och ser ut att må SUPER! Hon grattade till wilma och frågade om jag ville ge bort mina barn :D Är du sugen sa jga? Ja så himla sugen på barn! Men jag ville behålla mina sa jag !

2009-09-24 @ 08:29:03
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0