Wishes and wants.

Jag måste ha den här.



Jag måste måste måste måste.

Skall førsøka hinna in på Clas Ohlson och
køpa den idag innan jag hämtar Dreins mamma och syster på stationen.
Ja just det, hela hans familj kommer idag :)
Tur i oturen ær Drein sjuk och hemma från jobb idag med så det betyder att han
kan städa och göra fint innan de kommer, jag fick göra det förra gången fast han lovat
att han skulle göra det. Så säger han "det gör ingenting att det inte är städat, min familj bryr sig inte".
Jotjena! Jag bryr mig! Dumma pojke.
Så idag är det hans tur att städa :)

Plan:

Jobba 7-15
Träna 15.15-16.45
Hem 16.50 lämna väska
Clas Ohlson 17.15
Hämta familg ca 17.30
Hemma ca 18.00
Middag ca 19.30

Thank God It's Friday :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0