Ush.

Vi måste nu äta i "lunchrummet" dvs, ett kontor till en av de otrevligaste i hela personalen.
Det finns næmligen ett litet bord där.
Med 2 stolar.

Vad som inte finns är bra ljus, något att dricka, bestikk och servietter och liknande.
Bordet är dessutom fullt av pärmar, böcker, papper, saxar, verktyg, sopor och diverse andra saker.
Poängen med att inte äta vid kaffebaren är att vi skall "få en paus i en stressfri miljö"
Jag blir hyperstressad av detta rotet och skiten jag blir tvungen att äta i just nu

Jag tänker vägra.
Det står i mitt kontrakt att jag inte får äta vid kaffebaren.
Men det står också i mitt kontrakt att jag har krav på en stressfri miljö och ett riktigt pausrum.

Våga vara vansklig ansatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0