Trend.

Vad som är väldigt trendy här i Oslo fast man skulle skämmas med att gå med det i Sverige. Det här är vad de flesta "rika" norska tonårstjejerna har.




De obligatiska Uggsen är väldigt viktiga.
Den är grunden i hela "jag-är-rik-och-bryr-mig-inte-vad-jag-har-på-mig-looken"

 

Dunjacka i minst 3 storlekar för stort, gärna i en knallig färg.
Den skall Under inga omständigheter stängas.
Även om det är 20 - och snöstorm. Stängd jacka = Big NoNo






Pyamasbyxor, självklart i flanell. Dessa skall ha rutor men färgen är inte så viktig.
Dessa skall vara nedstoppade i Uggsen.



Du måste också använda osunna mängder brunkräm, och försök gärna få till den
där skarpa kanten längs käklinjen som visar att din hals är väldigt vit och ditt ansikte fullt med brunkräm.
Matcha med knullruffs och du är klar att gå!


Kommentarer
Postat av: Theres

Men asså är denna ff inne, är väl inne på 3:e året nu eller nått... HAHA

Uggen är iof tillbaka i sverige igen, men helst ska de vara shepard!

2009-10-20 @ 19:41:49
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Tan

xD



Bättre än Täbbs iaf.



http://www.simonsez.se/taggar/tabbs/

2009-10-21 @ 14:17:41
Postat av: leila

haha, priceless!

2009-11-15 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0