The Hills. The Wedding.

Ok jag skall erkänna något...

Bröllopet var jättevackert och de verkade ha det bra bägge två.
Men dte jag är mest glad för är vad Spencer insåg vad han måste göra før att Heidi skulle gifta sig med honom...
Och att Heidi var stark nog att kräva det av honom och säga att det inte blev något bröllop om han inte ändrade sig.

De gick nämligen i par-terapi. Och Spencer började gå i terapi ensam också och jag tror han har insett vad det är han har gjort och hur han har betett sig. Han erkännde ju att det VAR han som spridit ryktena om att Lauren hade gjort ett sex-band. Dessutom ringde han upp henne och bad om ursäkt för sitt beteende under 3 år och bad henne komma på bröllopet för det skulle göra Heidi lycklig.
Vad han Också gjorde var att be hennes mamma om ursäkt för sitt sviniga beteende och erkännde att det var för att han var osäker och kännt sig hotad.

Jag har ju självklart ingen aning om han menade något av det han sade men jag hoppas verkligen på det och att han är en förändrad man. And GO HEIDI! för att hon sade ifrån att om det är mig du vill ha går du i terapi, annars är det slut. Finally!

And Good luck to them both :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0