The date.

Igår plockade vi upp en pizza och åt den medans vi såg på fantastiska Red Dwarf igen :)
Den serien är så fullkommligt underbar!

Efter middag var det dax att fixa sig och sen åka ner på stan och bowla.
Vi fick vänta en halvtimme och satte oss ner i loungen de hade där. Seriöst!
Den var så sjukt fin! De borde hafft nattklubb där vid sidan av, det var jättefräsht och skitfin inredning. Så hade de en snygg bar, en dj avdelning och flera biljardbord. Nice! Såg inte alls ut som en bar bredvid en bowling-hall :)
Dessutom blev jag leggad på väg in, hehe.
Drein fick gå rakt förbi utan ett enda men när jag var på väg förbi hörde man et "hupp, upp, upp. Får jag se leg?"
Jag började skratta och självklart fick de se leg, det roliga är ju att Drein är yngre än mig!

Bowlingen gick helt klockrent i början och jag slog ner flertalet men mitt i så tror jag min kropp kom ihåg att jag suger på bowling och jag började köra ner klotet i rännan efter att ha hafft en perfekt omgång. knäppt :P
Efter serien så tog vi en långpromenad runt byn och ner mot vattnet. Nattpromenad hand i hand i hamnen.
Underbart...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0