Smoking.

- Smoking can hurt you.
- I know, I can get cancer.
- No I mean smoking can hurt you, you smoke and I'll break you legs.
- !?

Jag tycker ärligt talat att de som röker borde få avdrag på sin lön
De är borta i tid och otid ifrån sin arbetsplats medans vi andra stannar där hela dagen ut.
Om de fick 200 kr avdrag i sin lön varje månad så skulle det kännas bättre.
-Jaha, men då kan väl du också gå ut 5 minuter då? 
Ja, det är klart jag kan men det är inte alltid jag vill det.
Dessutom måste jag ofta förklara eller ge ett skäl på vart jag skall och varför jag vill gå ut innan det accepteras medans jag bara skall svälja ett "-Jag går ut och röker lite snabbt" på en gång.

God, it's not fair. You should never have made tobacco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0