Shopping.

Åh, har sånt shoppingsug.
Hittat massa kläder som jag vill ha, jakten efter de grå vinterskorna, björn axeéns volymtång och de rosa skinnhandskarna lockar verkligen verkligen!

Varför är det så lätt att slösa pengar och så svårt att spara dem egenltigen?
Jag och Drein vill ju åka utomlands så det är väl egenltigen det som det psras pengar till just nu. Dessutom har vi ju en hel lägenhet att lägga pengar på. Diverse möbler och liknande som skulle behövas för att uppdatera lägenheten till exakt såsom jag vill ha den. (känner att det här kommer bli ett pågående projekt som jag aldrig kommer att bli klar med , hehe)

Då var frågan, spara eller slösa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0