oj då.

Lade ut vår gamla soffa på finn.no för att bli av med den eftersom vår nya skall leveres någon gång ikväll och när det bara legat ute i 15 minuter får jag första samtalet och soffan blir hämtad kl 10 imorgonbitti.
Smid!

Drein fick dessutom någon konstig idee som jag tror har att göra med hans manliga gener.
De sade nämligen åt honom att ja "jag vill ha soffan här i köket! Kan den inte stå här, den passade ju jättebra här så kan man sitta och chilla i den."
Min självkölara respons var "Drein. Vi har Inte en soffa i köket."
Därefter kom en konversation där Drein försökte övertala mig hur bra dte skulle bli och hur bra den skulle passa där och jag som totalt Nektade att acceptera något sådant.
Till slut vart han grinig, mummlade något om att han "aldrig får bestämma någonting hemma" och att han minsann skulle kasta ut vår nya soffa och bygga en skateboard-ramp inne istället. He he.
Efter 2-3 minuter hade han lugnat sig och accepterat att soffan skulle åka och att vårt kök skulle vara 100% soff-fritt.


NU skall den äntligen vekk!
Jag köpte den för 2 år sedan för 500 kr :)
Snäll som jag är ger jag bort den så att andra kan glädjas av den.
Retur people! Återanvänd allt som går! och resirkulera och panta.
CARE FOR THE NATURE!


Deard God, thank you for blessing me with a new sofa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0