MR-scan.

Hade en liten kontrovers imorse när jag insåg att det på min kallelse till MR-röntgen stog "bekräfta timmen minst 24 timmar innan avtalad tid" och inte "avbokning måste ske minst 24 timmar innan avtalad tid".
Blev jätteorolig att de avbokad min tid och försökte ringa dit men dte är ingen som svarar där kl 7.30 på morgonen så jag åkte bara dit och hoppades på det bästa.

Som tur var hade de inte gjort det och jag blev visad in i ett omklädningrum, dock behövde jag bara ta av mig skorna, jackan och alla metallföremål jag hade på mig.
Fick ta på mit ett hårnät, ett par hörlurar och lägga mig på mage medans de spände fast min fot och jag åkte in i maskinen. Det tog ungefär 20 minuter och jag fick lyssna på radio och jag slummrade dessutom till lite. Så när jag steg upp hade jag en randig kind efter att ha vilat den emot min stickade tröja, he he.
Resultaten kommer i posten iallafall.

Är hemma nu och har precis peircat mig själv. Alla hålen förrutom den i näsan hade åkt ihop och att få igenom den i Tragus tror jag är ett dödfött projekt. Gjorde svinont att trycka igenom piercing-stavarna genom de andra hålen men nu är de i iallafall och det kommer nog att ta ett par dagar innan de läkt ihop igen.
Damn, vad fort det går.

Hade tänkt att dra och träna idag nrä jag är hemma ifrån jobbet men min fot säger bara ajajaj och vill inte vara med på något sådant.

Vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0