Just my luck!

Idag hade jag lite tur äntligen :)
Jag hittade en påse med rengöringsprodukter ifrån Clinique som låg kvar i påsen med kvittot kvar.
När jag tittade på kvittot så kostade alltihopa 750 kr!
Hade inte jag tatt dem så hade någon annan gjort det var min logik.

Nu sitter jag och väntar på att de skall ringa ifrån IKEA och levera minnya soffa och hämta de 2 missfostrena till monsterpaket med FEL soffa som står i mitt kök just nu.
Spicy soppa och kex med ost på skall få mig frisk tills imorgon och jag har nästan glömt hur gott det är med soppa när det är kallt ute. Man blir så varm i magen och har man massa kryddor i sätter det igång förbränningen.

Ring IKEA ring!

Lite The Hills fram tills de ringer får nog tiden att gå lite fortare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0